Mom Jeans

(pics. Mateusz, wearing Zaful.com jeans, sammydress.com top, Reserved hat, H&M boots & bag, Gatta fishnet tights)


W końcu postanowiłam, że muszę dodać jakiś post, a na moim komputerze zalegały właśnie te zdjęcia, już obrobione. Zestaw to taki mój typowy zestaw na chłodniejsze jeszcze wiosenne dni. Bluzkę tą mam już od jakiegoś czasu, jednak z tego co pamiętam, na blogu pojawiła się po raz pierwszy. Buty za to kupiłam na promocjach w H&Mie, chciałam takie czarne, ale te kremowe były o 100 zł tańsze. Dodatkowo jak widzicie, spodobał mi się ostatni trend- kabareki pod spodnie. Nosze je do tych mom jeans, jak i podobnej wersji bez dziur.


















Komentarze

  1. Świetny zestaw!
    Aprobuję go w stu procentach, bo sama bym się tak z wielką chęcią ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny klimat. Nie moja bajka, ale jestem za. Wszystko ze sobą gra. Gratulacje. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie podoba mi się ten look!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)