poniedziałek, 19 czerwca 2017

Guns 'n roses top

 Chicme.com top, Second Hand skirt, Nike boots, New Look top, Aliexpress watch

Sesja pochłonęła mnie do końca. Od dwóch tygodni tylko siedzę, robię projekty. Zostały mi tylko dwa egzaminy, w tym jeden najtrudniejszy, z historii filmu animowanego, gdzie będę musiała rozpoznawać filmy po kadrach. W sumie mam 30 stron obrazków i notatek. Będzie trudno, ale ja nie zdam? Dzisiaj prezentuje bardziej codzienny zestaw, który nosze bardzo często. Ostatnio ze względu na wydruki, spacery, czy ćwiczenia stawiam bardziej na sportowe obuwie. No i także, dzięki temu że w większości galerii w Warszawie, które odwiedzam jest sklep New Look, coraz więcej rzeczy mam z niego. Stał się moim sklepem numer jeden!
















7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy zestaw, top jest genialny:)
    www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się spódnica;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie myślałaś, żeby zrobić sobie tatuaż? Fajnie by pasował do Twojego typu urody i stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie każda z nas nosi standardowe rozmiary. Ja noszę XXL i często ciężko mi znaleźć dla siebie idealne ubrania. Na szczęście znajoma poleciła mi ostatnio sklep internetowy https://monuco.pl/. Warto się rozejrzeć, mają naprawdę super propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że dobrym pomysłem jest też odpowiednie rozreklamowanie swojej działalności. Ostatnio sporo czytałam o influencer marketingu: http://pracaelastyczna.pl/jak-mierzyc-efekty-kampanii-influencer-marketingu/ . Wydaje mi się to całkiem dobrą opcją jeśli chodzi o promowanie swojej działalności.

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)