wtorek, 7 marca 2017

Long coat

(pics. Mateusz, wearing New Look coat, H&M hat, bag & top, Zara scarf, HD boots, Pull&Bear jeans)

Miałam miesiąc ferii zimowych. Szkoda, że się skończyły, a ja muszę dalej wrócić do zajęć na studiach. Mam jednak taki plan, że mam prawie pięć dni weekendu. Mam zamiar poświęcić ten czas na zdjęcia, grafikę i jak największe doszkalanie się do późniejszej pracy.
Płaszcz z dzisiejszego postu znalazłam w New Look. W momencie gdy szukałam kurtki na zimę, znalazłam płaszcz i od razu się w nim zakochałam. Odpowiadała mi długość, krój oraz co najważniejsza, kolor. Był na promocji więc od razu go kupiłam. Przy kasie okazało się, że nie kosztuje połowę ceny przed zniżką, ale i 1/4 jej! Uważam, że to jeden z najlepszych zakupów w tym roku i pewnie będę tak samo uważała do końca grudnia. Kupiłam także i mom jeans, w których jestem zakochana od ponad roku. Mogłabym w nich cały czas chodzić. Myślę, aby znaleźć jeszcze jedną parę ale z naszywkami.
Dodatkowo zmieniłam trochę kolor włosów. Może to nie jest diametralna zmiana, ale lekko jaśniejszy kolor sprawia, że lepiej się czuję, bardziej naturalniej. Myślę, aby jeszcze je bardziej rozjaśnić, ale nie chcę za bardzo niszczyć włosów. Zobaczymy. Obecnie postaram się e




















11 komentarzy:

  1. Świetna sesja! Świetny zestaw! I fenomenalny kolor płaszcza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz i kapelusz to najlepsze połączenie! :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym kolorze włosów wyglądasz bardzo dobrze - powiedziałabym nawet, że "rasowo" ;)
    On pasuje do Twojego stylu.
    I odcienia skóry :)

    Super sprawa z płaszczem, bardzo stylowa rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny płaszczyk, kolor ma boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor płaszcza, mam identyczny szary <3 Wszystkiego naj w Dniu Kobiet www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten płaszcz! W dodatku w moim ulubionym kolorze :) Świetnie w nim wyglądasz, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny set! kolor i fason płaszcza rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, mega podoba mi się płaszczyk <3

    Pozdrawiam, www.this-iss-it.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powtórzę się za przedmówcami - stylizacja świetna, a już w szczególności płaszcz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają takie długie płaszcze. Ty świetnie połączyłaś je z resztą ubrań, stylizacja prezentuje się świetnie. Mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)