środa, 10 grudnia 2014

News from BORNPRETTYSTORE

PL: Tak wiem, dawno mnie tu nie było. Miałam ostatnio za dużo spraw i za dużo rzeczy obróciło się do góry nogami... ale przemyślenia może kiedy indziej. Korzystając z dnia wolnego (mimo, że zaraz będe musiała zacząć malować) mam zamiar ponownie pokazać Wam jaką biżuterię ostatnio dostałam od sklepu BornPrettyStore. Tym razem, jak pisałam wcześniej zamówiłam naszyjnik łańcuchowy, pierścionko-bransoletkę oraz jeszcze inny naszyjnik. Prywatnie niedawno zamówiłam jedną obudowę na komórkę, która jest bardzo ładna, wygląda tak samo jak na zdjęciu, nie jest śliska, więc komórka nie wypada z dłoni i mimo, że jest plastikowa, to jest bardzo wytrzymała (moja komórka codziennie potrafi lądować na podłodze, a przez trzy tygodnie obudowa trzyma się idealnie). Dzisiaj także przeglądając sklep natrafiłam na kolejną, którą zamówiłam. Wiem, że trzeba czekać 30 dni, ale wg mnie nigdzie nie znajdę takich ładnych rzeczy, za taką cenę.
Wracając do biżuterii, mogłabym nosić ją cały czas, tak bardzo mi się podoba i tak bardzo pasuje do wszystkiego. Nie podobało mi się jedynie, ze łańcuchowy naszyjnik jest tak krótki, ale potrzebowałam dosłownie chwili, aby do przedłużyć i aby stał się moją biżuterią numer jeden. Bransoletko-pierścionek także idealnie się sprawuje, mogłabym nosić go na zmianę z pierścionkami, które wcześniej dostałam. Drugi naszyjnik. gdy ubieram się prawie cała na czarno (ten kolor teraz mną zawładnął, mogłabym ubierać się tylko na ten kolor), idealnie odznacza się i swoim wyglądem zwraca na siebie uwagę. Przeglądając stronę mam ochotę pozamawiać większość rzeczy. Tak więc zapraszam wszystkich do kupowania na BornPrettyStore! Przy okazji, wpisując kod AGNT10 tylko moi czytelnicy dostają rabat -10%!

ENG: Sorry that I didn't write so long, but I had some problems with my life. Too many things changed... but maybe about this will be in another post. Today I've got a free day (but I want to paint something later), so I decided to wrote a post about my new things from BornPrettyStore. Like I wrote some time ago I choosen two necklaces, and ring with brancelet. Privaty I bought case from my iPhone, and it looks the same as in the photo, it isn't slippery, so I can hold phone normal on my hand. It's a plastic one, but after 3 weeks, I don't see any scratches in it (my phone is always minimum once a day on floor). Today I bought another one. I know that I need to wait about 30 days for it, but nowhere I will find so beautiful and cheap things. 
Back to jewelery, I could wear it all the time, everyday. It fits to everything. I didn't like that my chain necklace was so short, but after few minutes it had normal length. Ring with brancelet is ideal. I can wear it all the time for change with rings from last post about this store. Next necklace I could wear always when I wear black clothes (now it's my favourite colour and I could only wear it), it fits to this colour, and it's on the first place in this looks. When I'm watching at this page I want to have everything! So I invite you to buy on BornPrettyStore! With code AGNT10 you have -10% for everything! 



(all from BornPrettyStore)


7 komentarzy:

  1. Naszyjnik super !:)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten sklep!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/alternatywna-choinka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatyczne zdjęcia ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, klimatyczne fotki
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy!

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym taką bransoletkę z pierścionkiem...

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)