wtorek, 19 marca 2013

New in+ mix photos

Witam Witam! :D


Wiosna za niecałe 2 dni, a zima rozszalała się, jakby był grudzień. A wielka szkoda. Ostatnio wyjęłam już wiosenny płaszcz, w którym już chodziłam, tak cudownie było się przerzucić z tego grubego, zimowego płaszcza, na lekki, kolorowy, wiosenny. Chciałabym, aby było już +15 stopni, albo +20, abym mogła chodzić w krótkich spodenkach, sukienkach, tylko niestety, wraz ze zwiększającą się temperaturą zbliża się matura, te okropne słowo, którego się już boję od kilku miesięcy.
Dzisiaj chciałabym pokazać wam moje 3 zdobycze, które ostatnio kupiłam/ zamówiłam. Rozpoczęłam kompletowanie modnej garderoby, by później (to po namowach przyjaciółki) pokazywać wam zestawy. Dzisiaj także pokażę wam najnowsze zdjęcia wykonane przeze mnie. Mam nadzieję, że się spodobają ;)

Pierwsze buty zamówiłam niedawno na allegro. Moje stare botki już są w okropnym stanie, zdarte obcasy, podeszwy odklejają się. Postawnowiłam, że zamówię tak uwielbiony przez bloggerki model. Znalazłam na allegro za przystępną cenę i jestem z nich bardzo zadowolona. Od momentu, gdy ubralam je po raz pierwszy na nogi, zakochałam się w nich, przeszły dzisiaj wielki test, cały dzień w śniegu i w godzinę przemierzając całą Galerię Bałtycką. Nogi mnie w ogóle nie bolały, ani nie było mi w nie zimno. Na pewno posłurzą mi dobrze podczas nadal trwającej zimy:D



Buty Sergio Todzi

Kolejne buty kupiłam już w styczniu, z myślą o studniówce. Wypatrzyłam je wcześniej, czekałam na ogłoszenie po świątecznych promocji i kupiłam je. Oprócz tego, że są bardzo wysokie (koturn 13 cm) to sprawiają cudowne wrażenie. Nie mam zamiaru rzucić ich na dno szafy, w zapomnienie, ale mam zamiar ubrać je na maturę, jak i później, na lato nosić je na codzień.


Buty Zara

Ostatni, całkowicie najnowszy zakup, bo dzisiejszy to legginsy, we wzory. W weekend przeglądałam w internecie legginsy, z jakimiś świetnymi wzorami, jednak trafiłam tylko na takie, które są wszędzie: norweskie (które już i tak mam), w paski, galaxy, chciałam czegoś nowego. Dzisiaj weszłam do sklepu, przeszłam się kawałek i od razu je zauważyłam. Przyjaciółka od razu stwierdziła, że wspaniałe są, dlatego też wzięlam je do przymierzalni i pięć minut potem leciałyśmy do innego sklepu. Kocham takie szybkie zakupy. Dopiero później zaczęłam zastanawiać się


Legginsy Pull&Bear

A teraz czas na zdjęcia instagramowe. Zapraszam do oglądania :D



1.Warszawa
2.Widok z okna
3.Pierwsze znaki wiosny
4.Szkoła, jeden z cieplejszych dni




1.Tulipan- prezent na dzień kobiet
2.Moje must have
3.Idealny zestaw
4.Moje najnowsze zdobycze


 


1.Naturalny smoke eye.
2.Spódnica maxi+ koszula jeansowa+ kapelusz= ♥
3.Strój kompielowy w azteckie wzory
4.Fryzura do wykonania




1.Kocham takie fale
2.Must have
3.Moje ulubione lakiery
4.Zakupy, zakupy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)