środa, 19 grudnia 2012

Christmas time

Hoł hoł hoł :D
Święta zbliżają się wielkimi krokami, dlatego też wpadłam na pomysł by napisać świąteczną notkę. Nie chciałam, aby owa notka była dzień czy w czasie świąt, bo nie wykonałaby sowjego przeznaczenia. Chcę pokazać dzisiaj mnuuustwo inspiracji (oraz sposobów wykonania) ozdób świątecznych. Już w zeszłym roku przed świętami zastanawiałam się jak udekorować swój pokój. Ostatecznie stwierdziłam, że najlepiej będzie jak zawieszę zwykłe lampki, na zasłony i na biurko postawię ozdobne pudełka. W tym mam zamiar bardziej poszaleć. Oto i inspiracje które znalazłam i które chętnie sama wykonam:







(podobnie można zrobić z jajkami na Wielkanoc)





Mi święta zawsze kojarzą się z zapachem świeżej, przyniesionej z lasu choinki. Nigdy u mnie w domu nie było sztucznej choinki (tata leśniczy więc dziwnie by to wyglądało). Zawsze w Wigilię, lub 23, tata ustawia choinkę w stojaku, ja z siostrą wyciągamy ozdoby i ubieramy ją. Wtedy już oficjalnie rozpoczynamy u mnie w domu okres świąteczny. Pomagam mamie gotować potrawy (najczęściej kroję sałatkę jarzynową, pomagam piec ciasto).  A kiedy oficjalnie u was zaczynają się święta?
Oto kilka nowoczesnych propozycji, na zastąpienie sztucznej, bądź żywej choinki:




Oczywiście na Święta przygotowuje się strasznie dużo jedzenia, tak, że przez kolejne dni siedzi się tylko i je. Zawsze w święta po zjedzeniu sałatki jarzynowej, karpia, barszczu do potęgi entej leżę na dużym łóżku moich rodziców z siostrami ciotecznymi i umieramy. Najlepiej wtedy nie dbać o dietę, bo jeżeli ktoś ma zamiar jeść mało, to i tak mu nie wyjdzie.
Popularne (w starach głównie, no i niekiedy w Polsce) są ciasteczka i mleko dla mikołaja. Jeżeli nie wierzysz już w ubranego na czerwono dziadka, z białą brodą, można owe ciasteczka zrobić dla siebie i poczuć się jak mikołaj :D

(muszę to zrobić)




Nie wiem czemu, ale zawsze święta kojarzą mi się ze światłem. Może dlatego, że zawsze na stole jak i choince zapalone są świeczki? Znalazłam kilka, wspaniałych pomysłów na umiejscowienie świeczek w mieszkaniu:



W internecie jest pełno filmików ilustrujących jak wykonać proste, jednak zaskakujące wyglądem ozdoby. Znalazłam dla was kilka:






To wszystko na tą notkę. Wszystkim czytającym życzę szczęśliwych Świąt, duuużo prezentów pod choinką i śniegu po kolana :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)