sobota, 29 grudnia 2012

Try

Witam :)

Jak minęły święta? Ja spędziłam wszystkie dni na lenistwie, ciągle objadając się przysmakami przygotowanymi przez mamę i ciocię. Po świętach przydaje się jeszcze odpoczynek no i planowanie sylwestra. Macie już jakieś plany? Ja zamierzam spędzić go z bliskimi znajomymi (no, oprócz jednej najbliższej osoby, która nie może się pojawić) u mnie w domu. Zdjęcia możliwe, że dodam, głównie zestawu, w który będę ubrana.

Wczoraj cały dzień spędziłam na zakupach. Wybrałam się specjalnie do Gdańska, do Galerii Bałtyckiej, by kupić sobie kreację na studniówkę. Oczywiście w sklepach są przeceny, jednak nie za duże (największa w Stradivariusie bo aż 60%), oraz niczego nie ma ciekawego do kupienia. Zlatałam całą Galerię Bałtycką i całego Klifa, aż w końcu znalazłam idealną sukienkę. I tak skorzystałam, z wyprzedaży w Zarze. Przed przeceną sukienka kosztowała 300 zł, a po 200, tak samo buty, przecenione o 50 zł, na które i tak czekałam 26 grudnia do północy by zobaczyć czy przecenią i o ile. Ogólnie zakup mi się bardzo podoba, buty są wymarzone, a nawet wyśnione, tylko chyba będę wyższa od mojego partnera do poloneza, ale zobaczy się.

Otóż wielkimi krokami zbliża się sylwester. Pewnie wiele z was poszukuje idealnych kreacji na tą wspaniałą noc. Najpopularniejszy w tym roku jest błysk i zaskakujący wygląd, dlatego pełno jest takich ubrań w sklepach. Oczywiście można znaleźć także coś innego, zwykłego, tak jak ja lubię, jednak w małych ilościach. Przedstawię kilka propozycji co ubrać na Sylwestra:

Sukienka z cekinami, dwie wersje kolorystyczne 

Legginsy

Koszula

Koszula 
Bluzka 

Koszula kilka wersji kolorystycznych

Spodnie

Sweter

Sukienka
Sukienka


Sukienka, dostępna w dwóch kolorach
Sukienka

Sukienka dostępna w dwóch kolorach

Sukienka

Sukienka
Sukienka 

Spodnie dostępne w dwóch kolorach

Sweter

Bluzka dostępna w dwóch kolorach

Bluzka
Bluzka


Bluzka

Bluzka
Sukienka
Sukienka
Sukienka
Sukienka 
Sukienka

Sukienka
Sukienka
Sukienka
Sweter


Buty
Buty

Buty
Buty
Buty 

Buty
Buty

Mam nadzieję, że znajdziecie coś ciekawego dla siebie i będziecie wyglądać olśniewająco :)
Życzę udanego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)