piątek, 18 maja 2012

Moje DIY

Witam! :D Nareszcie upragniony piątek :D Jeszcze godzinę temu miałam plany na weekend, jednak teraz sama nie wiem już. Miałam jechać na Kortowiadę do Olsztyna, ale jakoś nie wyszło :( Cóż, dzisiaj mam w planie pokazać wam moje własne DIY. Na początku były to zwykłe jeansy, z wyższym stanem i szerokimi nogawkami. Ostatnio, obcięłam je, zrobiłam kilka dziur pumeksem i pilniczkiem (albo poprzez pociągnięcie jednej, mniejszej, tak jak zrobił mój chłopak). Chciałam doszyć flagę USA, na kieszeniach z przodu, tak, by widać ja było poprzez te dziury, ale stwierdziłam, że jest to zbyt popularny motyw i w najbliższym czasie poszukam i dodam do nich ćwieki.


Wg mnie efekt jest w miarę dobry, nawet jak na moje pierwsze DIY :D Mam zamiar nosić je często w te wakacje, oczywiście, jeżeli będzie ciepło :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)