czwartek, 10 maja 2012

Mix inspiracji

Witam ponownie! Za oknem zrobiło się ciepło i człowiek rozleniwia się. Dzisiejszy dzień spędziłam na spaniu do dziesiątej (byłoby dłużej, gdyby nie rozmowa mojego taty z psem, obok mojego pokoju), szybkim ogarnianiu się, oraz ogarnianiu mojego pokoju (a to drugie było bardzo trudne), oraz na leżeniu cztery godziny i przytulaniu się z jednym Panem (najchętniej poleżałabym jeszcze, ale owy Pan musi pouczyć się na egzamin na prawo jazdy). Nie wiem, czy dam rade iść jutro do szkoły, chociaż muszę. Mam jutro sprawdzian z matematyki i chce dostać 5. Aż dziwne, dziewczyna w klasie humanistycznej chce dostać 5 z matematyki u jednego z najostrzejszych nauczycieli :D
Wiem, strasznie się rozpisałam, przeciągam całą notkę. Tylko jak zacznę pisać t nie mogę niestety przestać :D
Dobra, tym razem postaram się streszczać i szybko zapowiedzieć, co będzie w dzisiejszej notce. A więc (nauczyciel z polskiego by mnie za to zabił) zapraszam do przejrzenia modowych inspiracji, siedziałam i szukałam je przez pewien długi czas i aby nie zajmować miejsca na komputerze otwierałam tylko obrazki w nowej karcie, na co mój komputer zareagował buntem, zaczął wolno chodzić (mimo, że zawsze dosyć wolno chodzi). Wszystkie obrazki pochodzą z www.tumblr.com od różnego rodzaju autorów.


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)