czwartek, 16 kwietnia 2015

My wish list from dresslink


 PL: Niedawno rozpoczęłam współpracę ze sklepem internetowym Dresslink.com. Sklep ogólnie oceniam bardzo dobrze, ma wiele, tanich i bardzo ładnych rzeczy, w różnych stylach. Mi najbardziej odpowiadają spódniczki, wraz z sukienkami i ubraniami w stylu boho. Gdy idzie lato, mam ochotę właśnie tak się ubierać, więc nic dziwnego, że ubrania, które z tego własnie sklepu wybrałam są w tym stylu. Chciałabym Wam dzisiaj pokazać moją wish listę ze sklepu, na pewno się w to zaopatrzę w najbliższym czasie! 

ENG: Last days I started cooperation with dresslink.com shop. I really like this shop, I found many cheap, and beautifull things (clothes, acceesories ect), with many styles. For me the best are dresses, skirts, and clothes in boho style. On summer I really like to wear clothes in this style, so I choose many clothes like this from this shop. Today I want to show you my wish list with clothes and accesories from this shop what I want to have. 
















3 komentarze:

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)