czwartek, 13 listopada 2014

Waiting for a train



(pic. Sandra, wearing H&M hat & sweater, No name coat & skirt, Sin Say scarf & BornPretty Store ring/ brancelet)

PL: Usiadłam wreszcie, po całym dniu zajęć, jestem na nogach od 6:30, o 7:30 miałam pociąg, a potem od 10 zajęcia. Jutro mam tylko jeden wykład i jadę do Warszawy, Ostatnio byłam tam ponad miesiąc temu, stęskniłam się. A ciągle wydaje mi się, że jest poniedziałek.
Tytuł posta przypomniał mi o filmie Incepcja, gdy główny bohater Dom Cobb wraz ze swoją żona próbują obudzić się ze swojej podświadomości. Mówili wtedy Czekasz na pociąg, który zawiezie Cię gdzieś daleko, masz nadzieję, że wiesz dokąd, ale nie masz pewności, lecz to nie ważne. Powiedz dlaczego to nieważne? Bo będziemy razem. Jest to jeden z najlepszych cytatów z filmu, który dosłownie uwielbiam. Trzeba go obejrzeć kilka razy, ale nawet po pierwszym, zaczynasz się zastanawiać czy Dom wrócił do dzieci, czy został w swoim śnie. Lubię takiego typu filmy, do których musisz się skoncentrować, aby zrozumieć całość, a jeszcze lepie jak są fantastyczne/science fiction. Kolejnym filmem do którego się zabierałam to Atlas chmur. Tam nie ma opisanej dokładnie sytuacji, widzowie zastanawiają się co jest na górze, czemu plemię leży tak daleko od cywilizacji i co zniszczyło Ziemię. Nie ma odpowiedzi tam na większość pytań, jednak sprawia to, że człowiek zastanawia się, a potem, możliwe, że sam wymyśla odpowiedzi. Tak samo niedawno oglądałam Niepamięć. Wiem jednak, że muszę usiąść i obejrzeć go jeszcze raz w całkowitym skupieniu.
Czemu wszędzie pojawiają się reklamy z Assassin's Creed Unity gdy ja jestem w trakcie zbierania pieniędzy na tą grę?

ENG: I set on my bed, finally, after all day of lessons. I woke up at 6:30, and I had a train at 7:30, next from 10 I had lessons. Tomorrow I'm having a one lecture and I'm going to Warsaw. Last I was there about month ago, I miss. Now I thinking that today is a Monday.
Title of a post I connect with 'Inception' movie, when main character, Dom Cobb with his wife tried to wake up from their subconsciousness. They said then 'You're waiting for a train. A train that will take you far away. You know where you hope the train will take you, but you can't be sure. But it doesn't matter because we'll be together' For me it's one of the best citation from this movie, what I really like. You need to watch it two or three times, and after first time you think "Does Dom back to his chldren, or is he still in his dream?". I like this type of movies, when you need to concentrate, to understand everything. Next movie what I watched it was 'Cloud atlas'. I didn't see all of situations, I thought what was in the mountain, why trible live so far away from another people, and what destroyed the Earth. There are not many answers, so people think and imagine their own answers. Last I saw 'Horizons', but I know that I need to watch it again with concentrate.
Why I see all around me advertisments of 'Assassin's Creed Unity' when I save money for it?



PL: Nie wiem czemu, ale gdy z Sandrą umawiamy się na zdjęcia to ja zawsze wybieram długą spódnicę. Może dlatego, że zdjęcia robimy w Oliwie (wcześniej w Parku Oliwskim, teraz na dworcu Gdańsk Oliwa), a ona kojarzy mi się z elegancją i takim starodawnym klimatem. Tak więc tutaj połączyłam obcisłą, czarną spódnicę, wraz z miętowym swetrem (którego tutaj mało widać), kapeluszem, szalem i płaszczem, który muszę już schować do szafy. Bajkowa jest także biżuteria- bransoletka/ pierścionek z Born Pretty. Jak podoba się Wam całość?

ENG: I don't know why, but when I'm meeting with Sandra for photos I aways wear lond skirt. Maybe because we did photos on Oliwa (first in Oliwa Park, now in railway station Gdańsk Oliwa), and I connect it with elegance and old times. So now I choosen lond, black maxi, mmint sweater, scarf, hat, and my coat, what I need to leave in my closet. Do you like it?

Waiting for a train - MODNAPOLKA.pl













PAMIĘTACIE O KONKURSIE?

14 komentarzy:

  1. podoba mi się! jesteś wyjątkowo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia śliczne! Stylizacja oryginalna, bardzo mi się podoba ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja naprawdę interesująca, super połączenie. Na jednym ze zdjęć zauważyłam kawałek swetra i kiedy go zobaczyłam od razu stwierdziłam, że jest świetny. Kapelusz mega mi się podoba i planuję taki kupić. Mimo, że jeszcze go nie mam, ubóstwiam go! Śliczny płaszcz, a zdjęcia bardzo mi się podobają. Biżuteria, którą pokazujesz coraz bardziej kusi mnie, abym zajrzała w końcu na tą stronę. Zapraszam do mnie. :) wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ty masz dziewczyno zjawiskową urodę !
    Stylizacja piękna ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, z przyjemnością zaobserwuję :) +cudownie wyglądasz

    http://fashionkill4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :) fajna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty i bez ubiory masz w sobie coś retro, jakąś taką dziwną, intrygującą tęsknotę w twarzy... przyciągasz.

    Super kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz!
    Jestes trochę podobna do Zuzanny Bijoch :)
    Sliczny kapelusz, stylizacja świetna ♥
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/november.html
    Miło mi będzie, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia ! :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna z ciebie kobieta cudowne zdjecia uwielbiam looki z kapeluszem :)
    zapraszam na konkurs wygraj plaszczyk z oasap bedzie mi milo jak wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-wygraj-plaszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda ten zestaw z kapeluszem, ma swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)