sobota, 23 sierpnia 2014

Black Lady


(wearing H&M hat, skirt & boots, Romwe T-Shirt and Second hand shirt)

PL: Nie wiem czemu, wszyscy, którzy grają w różnego rodzaju gry komputerowe lub na innych urządzeniach są postrzegani jako tzw. no lify, bez znajomych, dziewczyn (tu kolejny stereotyp- gracze to tylko chłopacy), którzy zajmują się grami, niczym innym. Nie mogą mieć innych hobby i zawsze idą na politechnikę (lub studia typu matematyka lub informatyka). "Kochają się" w swoim sprzęcie. Ale muszę napisać, że i ja gram w gry, mogłabym przesiedzieć cały dzień grając w Assassin's Creed (co właśnie dzisiaj i wczoraj robiłam), Mass Effecta, czy Divinity II. W międzyczasie, jak widzicie- interesuję się modą i staram się dobrze wyglądać, a nie tak jak zwykle postrzega się grające dziewczyny- w okularach, nie pomalowane, grube, jedzące wszystko przed komputerem, nigdzie nie wychodzą i przez to nie mają chłopaków. Znam też kilka dziewczyn, które grają w różnego rodzaju gry, czytają komiksy, czy oglądają filmy na podstawie komiksów Marvela. Wszystkie są normalne, dobrze wyglądają i można z nimi na serio świetnie porozmawiać. Tak samo z chłopakami- momentami lepiej mi się z nimi idzie dogadać niż z połową dziewczyn z mojego kierunku. Więc nie uważajcie, że jeżeli ktoś gra jest no lifem, nie interesuje się niczym innym, ani nie wygląda dobrze.

ENG: I don't know why, everyone think that people who are playing games are 'no lifes', without friends, grilfriends (here next stereotype- gamers are only a boys), who only spend time with games. They don't have another hobbies, and always study at politechnic studies (computer studies, mathematic ect). They 'love' their computers. But I want to say that I'm playing games too, I could play all day at 'Assassin's Creed' (what I'm doing today), 'Mass Effect' of 'Divinity II'. I'm interesting at fashion and I want to look good, not like everybody think that gamer girls look like- with glassess, with no make up, eating everything in front of the computer, going nowhere, with now boyfriends. I know some girls who playing games, reading comics, and watching movies made based on 'Marvel' comics. They are normal girls, looking good, and with who I can have a really interesing conversation. The same is with boys- sometimes I have more topics to talk with them than with half girls on my studies. So don't think that every gamers are no lifes, without any hobbies, and don't look good.



PL: Jak wcześniej ostrzegałam, możecie zobaczyć na blogu wiele postów z moim kapeluszem. Tutaj jest następny- tylko, że do niego ubrałam zwykły t-shirt z Romwe, obcisłą spódniczkę z H&Mu, oraz moją ulubioną koszulę w kratkę. Na dodatek buty z H&Mu, w których się zakochałam. Jak podoba się Wam całość?

ENG: Like I wrote few posts ago- I will add many outfilts with my new hat. Here is next- but I add black t-shirt from Romwe, tight skirt from H&M and my favourite checked shirt. And of course boots from H&M, in what I felt in love. Do you like this look?

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl









14 komentarzy:

  1. świetna koszula, u mnie kilka kraciastych nowości z sh, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno mnie tu chyba nie było! szczerze mówiąc, patrzyłam sobie co nowego u blogów które obserwuje i zainteresowała mnie twoja stylizacja. Jest idealnie w moim stylu, uwielbiam połączenie takich ciuchów, sam ten styl. W ogóle masz świetnie zrobionego bloga (sama bym chciała by mój tak wyglądał) podziwiam i chyba zacznę tu częściej zagladać :)
    xoxo
    Lila
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylówa, super kapelusik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny outfit
    http://www.sohunex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylówa - MEGA ! <3 Genialne buty, tylko szkoda, że pewnie jak większość ciuchów z H&M nie wytrzyma więcej niż sezon :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! świetna z Ciebie kobitka ;-)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)
    Jeżeli zaobserwujesz powiadom mnie o tym
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. idealnie w moim stylu !!!!!!

    pozdrawiam i zapraszam ;))
    dopiero zaczynam blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze, super klimatyczne zdjęcia, a Ty wyglądasz mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten set! Rewelacyjny!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty ;)
    http://klaudber.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)