niedziela, 3 czerwca 2012

Like a thunder without rain

Witam :) Notka pojawia się dopiero teraz, bo niestety od dopiero dzisiaj moja przyjaciółka wysłała mi zdjęcia, które chciałam wykorzystać.Dzisiaj chcę Wam zaprezentować mój strój, który na sobie miałam w poniedziałek. Ogólnie ostatnio strasznie spodobało mi się połączenie jeansu i zwiewnego materiału, a w połączeniu koronkowo- tiulowa sukienka i koszula jeansowa po prostu się zakochałam. Oczywiście wolałabym aby zamiast koszuli była kamizelka jeansowa, najlepiej powycierana i z paroma ćwiekami, jednak w takową mam zamiar zaopatrzyć się trochę później.  Ten strój jak widziałam spodobał się wielu osobom. Moja przyjaciółka stwierdziła, że wyglądam jak Anielica :D Cały zestaw strasznie mi się podoba, chociaż mogłam dodać jakieś beżowe bransoletki, ale cóż, przeżyłam bez nich. Zapraszam do przejrzenia :)





Sukienka: Stradivarius, Koszula: H&M, Buty: New Look, Naszyjnik: Cropp,
Okulary przeciwsłoneczne (których nie widać na zdjęciach): H&M 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)