niedziela, 9 listopada 2014

In Gdynia Orłowo


(pic. Luiza, wearing H&M hat & boots, Sin Say sweater, Second Hand coat, BornPretty Store rings)

PL: Wróciłam wczoraj do domu, na długi weekend. Mam całe pięć dni odpoczynku, w które muszę dodatkowo zrobić prace na uczelnie. Zbliża się koniec listopada, a do końca miesiąca mamy oddać dwa wielkie projekty. Niedługo będą święta Bożego Narodzenia, 19 dni wolnego, oraz wyprzedaże! W pracy na inwentaryzacji Zary widziałam wiele ciekawych ubrań, które bardzo mi się podobają, i mam nadzieję, że będą na wyprzedażach. Muszę nazbierać pieniędzy, by móc trochę kupić :D 
Ostatnio poznałam Luizę, która przeprowadziła się niedawno do Gdynii, a plażę w Orłowie ma dosłownie kilka minut od siebie z mieszkania. W Orłowie byłam dosłownie dwa razy, raz w maju/czerwcu, a drugi ostatnio. Plaża ta, razem z morzem i zachwyca nie tylko w ciepłe, letnie dni, ale i jesienne, gdzie drzewa nie mają już prawie w ogóle liści. Jest to według mnie idealna sceneria nie ważne, jaka jest pora roku.

ENG: Yesterday I came home, for long weekend. I've got five days free, where I need to do my works for studies. End of November is closer, and for the end of month I need to do two big projects. Soon it will be Christmas, 19 days of free, and sales!  When I was at work at stoctacking of Zara I saw many beautiful clothes, and I hope that it will be when sales will starts. I need to save money for it.
Last I met Luiza, who is living in Gdynia, near Orłowo beach. I was there two times, first on May/ June, and second last. Beach, with sea and cliff it is breath taking in every season of the year, no matter if it's sunny and hot, or trees hve no leaves. 



PL: Gdy ubieram ten zestaw czuję się w nim bardzo dobrze. Sukienka wygląda jakby była zwykłą tuniką, a ze swetrem wygląda bardzo dobrze. To właśnie na wierzchnia warstwa na sukience sprawia, że można ubrać się tak na jesień i zimę. Ostatnio bardzo polubiłam ten płaszcz, wiem jednak, że nie będę mogla za długo go nosić, tylko zamienić na zimowy płaszcz.

ENG: When I wear this clothes I feel really confortable. Dress looks like tunic, and with sweater looks really good. This second layer is good for winter and autumn. Last I really like this coat, but I know that I couldn't wear it on winter.
Stylizacja: In Gdynia Orłowo













21 komentarzy:

  1. przepiękne zdjęcia! piękne miejsce, pojechałabym nad morze :)
    i oczywiście wyglądasz genialnie :)

    [ mała x mi ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne klimatyczne zdjęcia. :) Stylizacja też bardzo przypadła mi do gustu. Ogólnie bardzo fajny post. :)
    Pozdrawiam,Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja i piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam tu na zielonej szkole, pięknie! kapelusz super :) Obserwuję :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia i oczywiście wyglądasz świetnie :)
    Pozdrawiam
    http://fashionkill4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszesz o pracach na uczelnię, świętach... ja chcę znów studiować!!!!!;-)
    Mam wielką słabość do Gdyni, więc zrobiłąś mi dziś przyjemność;-) Wyglądasz ciekawie, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miejsce do zdjęć ;-) Wyglądasz świetnie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, stylizacja absolutnie w moim stylu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Piękne zdjęcia :) W życiu bym nie pomyślała, że to Gdynia!

    Dzięki za odwiedzinki, oczywiście OBSERWUJĘ i będę wpadać częściej! ;)
    http://madamelipstick.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog i cudowne zdjęcia!
    Zapraszam do nas: www.ladiesimagination.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci morza, piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia!
    ja też mam do zrobienia 2 uczelniane projekty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. do twarzy Ci w kapeluszu!:) zachwyciły mnie buty!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację co do drzew, bez liści dają niesamowity klimat. Zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)