niedziela, 26 października 2014

Khaki coat


(wearing H&M hat, boots & skirt, Second Hand coat & shirt, New Yorker top & BornPretty jewellery)

PL: Całe szczęście czuję się już lepiej, a jutro z samego rana wracam do Gdańska na studia. Spotkałam się dzisiaj z moją pierwszą nauczycielką rysunku. Wspaniale było się z nią spotkać, po tych dwóch latach. Gdy usiadłam na tym samym miejscu co zawsze siadałam na rysunku, przypomniałam sobie jak co tydzień przez dwa lata, przyjeżdżałam, wyciągałam blok i rysowałam. W przerwach na ocenę i pogadanie o pracach piłam herbatę, jadłam ciastka, a gdy wracałam do pracy nad martwą naturą pojawiał się w niej dodatkowy przedmiot- kot, który bardzo lubił kłaść się na materiałach. Był to okres czasu, gdy jeszcze nie skończyłam osiemnastu lat, gdy jeszcze nie byłam na studiach. Liceum to wspaniały czas, jest się jeszcze z rodzicami, których często się nienawidzi, bo jest się przecież dorosłym człowiekiem, który nie chce aby rodzice kontrolowali nasze życie. Studia, mimo że kojarzą się z imprezami, człowiek musi stać się dorosły, być odpowiedzialny za siebie, musi myśleć co zrobić na obiad. Życie studenckie zupełnie różni się od licealnego, gdy mieszka się z rodzicami. 

ENG: I'm feeling better today, and tomorrow I'm back to Gdańsk. Today I met my first drawing teacher. It was good to see her, after two years. When I set on the same place where I was sitting on my drawing lessons I recalled that in every Saturday I set there and drow. In breaks for told about our works, I drank tea and eat cakes. After this break when we returned to drawing still life, we could see that it change- cat laid on matherial. It was time when I wasn't eighteen, and I wasn't study. High school is amazing time, when you are living with your parents (when probably you hate them sometimes, because you are adult and you doesn't want parents to interest a lot in your life). at studies, you need teogrow up, you need to be responsible to yourself, you need to think what you need to do for dinner. Student life is really another than high school, when you are living with your parents.




PL: Dzisiaj możecie zobaczyć moją nową biżuterię ze sklepu Born Pretty. Ostatnio zamówiłam łańcuchowy naszyjnik, oraz pierścionek połączony z bransoletką. Jest to typowy zestaw na jesień, oczywiście na nie wietrzną, tak jak często w Gdańsku, ze względu na kapelusz, ale od czasu do czasu można go ubrać, a wtedy ludzie na ulicy od razu zwracają na Ciebie uwagę. Zestaw utrzymany jest w szarych kolorach (oprócz koszuli pod spodem), takich samych jak jest za oknem. Cóż, co więcej pisać, zestaw bardzo wygodny na każdy dzień.

ENG: Today you can see my new jewellery from Born Pretty Store. Last I order chain necklace, and ring with brancelet. It's typical set for autumn, not on windy days, like in Gdańsk, because of hat, but sometimes I can wear it, and then every people on the street look at you. This look is in grey colorus (without shirt), like the same outside colours. It's very comfortable look for every day. 
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl








8 komentarzy:

  1. świetna stylizacja

    obserwuje i licze na to samo http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny look swietnie ci w kapeluszu :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. :) Przepięknie łączysz ubrania. wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale wygladas, calossc rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż przywołałaś moje wspomnienia z lat licealnych. Gdyby nie złoty łańcuch (wtedy to na pewno nie było w modzie!), to jesteś żywcem wyjęta z tamtych lat i świetnie! bardzo podoba mi się klimat całości. Fajne buty

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kurtka ! :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look ;) jesteś chyba jedyna osobą, której pasuje tak bardzo kapelusz. Bardzo dobrze wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)